Модель управління Комунального закладу "Підсереднянський ліцей Великобурлуцької селищної ради" в як закладом загальної середньої освіти базується на основних нормативних документах, в першу чергу на Статуті ліцею та Концепції розвитку закладу.
Метою удосконалення системи управління закладу освіти є забезпечення конкурентоспроможності закладу на ринку освітніх послуг.
Місія закладу освіти – створення освітнього середовища для навчання і творчості учнів, в якому вчителі, учні та батьки співпрацюють в колі однодумців.
Відповідно до поставленої мети визначенозавдання школи:
- створення необхідних умов для здобуття учнями повної загальної середньої освіти відповідно до Державних стандартів початкової та базової середньої освіти;
- забезпечення реалізації державної політики щодо охорони життя та здоров’я учасників освітнього процесу;
- формування і розвиток соціально зрілої, творчої особистості з усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості, а також створення умов для оволодіння систематизованими знаннями про природу, людину, суспільство, культуру тощо;
- організація освітнього процесу на підставі вимог сучасної педагогічної науки, забезпечення умов розвитку педагогічного колективу шляхом переходу до соціально орієнтованих педагогічних технологій;
- створення сприятливих умов для впровадження інформаційно-комунікативних технологій в освітній процес;
- розвиток природних позитивних нахилів, здібностей та обдарованості учнів, потреби і вміння самовдосконалюватись;
- підвищення результативності навчальної діяльності учнів у вивченні навчальних предметів;
- створення системи адаптивного управління з метою забезпечення конкурентоспроможності школи на ринку освітніх послуг.
Впровадження цієї моделі управління передбачає наступні напрямки діяльності:
1.Дослідження динаміки розвитку закладу з усіх напрямків діяльності на основі моніторингових процедур.
2.Інтенсифікацію управління.
3.Зростання професіоналізму адміністративного апарату.
4.Колегіальність в окресленні та рішенні проблем.
5. Комп'ютеризацію закладу та інформатизацію діяльності педпрацівників школи.
5.Природовідповідний розвиток кожної особистості як учня, так і вчителя.
Кiлькiсть переглядiв: 464
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.